Monday, 14 November 2011

Komenlah Elok-elok

Assalamualaikum.

Korang tau tak, apabila orang mengomen entri kita dengan merapu dan jawab entah apa-apa, rasa annoying je. Aku tak kisah kalau diorang nak merapu sebab kepala aku pun memang sewel-gila-gila bahasa. Tapi rasa sangat jerk dan jijik pula bila komen nak tunjuk diri pandai dan entah apa-apa.

-Ada juga yang komen sekadar nak balas komen je. Erm, bosan la nak membaca apatah lagi nak menjawab soalan dan mengomen diorang tu. Komen tak ikhlas, kita nak membaca pun rasa malas.

-Ada juga jenis nak tunjuk perasaan. Orang tanya sikit je, marah. Ah, menyampah la.


Nasib baik la ada blog ni, kan? Sekurang-kurangnya ada juga tempat untuk aku meluahkan perasaan.

So, kalau nak komen, sila la jaga hati dan perasaan si penulis blog. Apa, ingat dia tak ada perasaan ke? Suka hati je. Ikutkan hatiku ini, malas nak kunjung balik ke blog diorang tu. Tapi memandangkan aku ni blogger terkenal juga maka, aku pun kena la lawat balik.

Jadilah blogger yang disenangi ramai =)

Izinkan undur diri.

Jaga diri

Sha Dreamy

10 comments:

wanie said...

surat dari blogger kpd blogger

SAMPAI HATI TIBI LAPAN SIARKAN CERITA NIH!
REMUK HATI AKU
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/khinzir-jadi-watak-utama.html

GaRy™ said...

hehehe... banyak gak dapat komen2 yang menjatuhkan... sabo je la~... =.="

shadreamy said...

wanie: awak ni kenapa?

shadreamy said...

gary: nak jadi blogger, hati kena kental. Hehe~

mAy Lee said...

waaaa.. sangat marah kmu.. rileks3.. saya sayang awak... <3
hahahaks~

AnneSophie said...

hehehe...dpt komen membina ok drp komen yg menjatuhkan!!
Salam perkenalan...Follow you..keep n touch ya!!

Anis Anisa said...

kak sha ni blog akak yg baru ke...knp buat yg baru

shadreamy said...

may lee: sayang awak juga =)

shadreamy said...

anne: yup. biarlah yg membina kan.. =)

ok, keep in touch

shadreamy said...

anis: aah. blog baru..
sebab apa? banyak sebabnya. salah satunya, blog lama tu tapaknya tak kuat.